۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷

نهایی کردن برنامه‌‎های 6 ماه آینده؛

سازمان تیم‌های ملی بسکتبال فردا با بچیروویچ تشکیل جلسه می‌دهد

سازمان تیم‌های ملی بسکتبال فردا با بچیروویچ تشکیل جلسه می‌دهد

سازمان تیم‌های ملی بسکتبال روز یکشنبه نشستی با سرمربی تیم ملی خواهد داشت تا علاوه بر نهایی کردن برنامه‌های آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا، برنامه‌های 6 ماه آینده بسکتبال در رده‌های سنی مختلف را هم مشخص کند.

محمدرضا مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این مطلب اظهارداشت: هفته گذشته جلسه‌ای با بچیروویچ برگزار کردیم اما چون به نتیجه نهایی و مشخصی نرسیدیم، تصمیم گرفتیم نشست دوباره‌ای با وی داشته باشیم. این نشست فردا برگزار می‌شود و به احتمال زیاد پس از هماهنگی برنامه‌های مورد نظر برای تیم ملی را نهایی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بچیروویچ به عنوان سرمربی تیم ملی برنامه‌هایی برای این تیم و چگونگی آماده سازی بازیکنان در نظر دارد. بخشی از این برنامه پیش از این توسط وی اعلام شد و سازمان تیم‌های ملی آنها را بررسی کرد. در نشست روز یکشنبه بر اساس بودجه و زمانی که در اختیار داریم،این برنامه‌ها را نهایی می‌کنیم.

مشحون با اشاره به رویدادهای پیش روی بسکتبال ایران تاکید کرد: به احتمال زیاد در این نشست سرمربی تیم جوانان (مهران حاتمی) هم حضور خواهد داشت. در کل می خواهیم طی این نشست برنامه‌های بسکتبال برای 6 ماه آینده را مشخص و اعلام کنیم.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال با بیان اینکه با بیان اینکه برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا پس از مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا آغاز می‌شود، گفت: پیش از این قصد داشتیم همزمان با مسابقات باشگاهی غرب آسیا اردوی تیم ملی را با حضور بازیکنانی که در این رقابت‌ها نیستند، آغاز کنیم اما شرایط فعلی اجازه چنین کاری را نمی‌دهد. بنابراین آغاز اردو و برنامه را به بعد از مسابقات غرب آسیا موکول کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا اردیبهشت‌ماه در دهوک عراق برگزار می‌شود. مردادماه امسال هم مسابقات جام ملت‌های آسیا به میزبانی فیلیپین برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2041307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha